dissabte, 7 de febrer del 2015

"Per molts anys Amor!!"

Avui no us escric cap conte, relat o cançó, però he volgut publicar unes paraules i felicitar-te així, Amor.
Per fer-ho una mica especial, diferent i original, i no aburrir als lectors amb el meu to emocional, miraré de fer-ho en vers, així potser es distrauran... I sinó, si mes no, somriuran...
Però sobretot el que mes compta avui, es que tu ho puguis llegir... Tu amor, tu Javi Rumi!!
Un any mes felicitats!! Un any mes ho fem plegats!! I que així sigui tota la vida, que això no canviï mai, i que per sempre jo pugui fer-ho al teu costat...
Gracies per estimarnos, cuidarnos i protegirnos, el ratoli i jo no podem ser mes feliços!!
Molts son els que saben qui ets, però pocs els que et coneixen, i si tenen aquest plaer, i d'ell gaudeixen, segur que contents estan, de poder tenir a la vora un amic impressionant!!


Perseverant, fort i valent, al igual que sensible i molt bona gent... Has caigut i t'has aixecat tots els cops que t'hi has trobat, però amor, ara jo soc aquí per fer el camí plegats, i volar els cops que ens calgui per superar dificultats... Perque el dolent es torna bo si ho visc al teu costat, ja ho saps... Junts, sempre endavant!!
I sense allargar-me gaire... Perque no acabaria mai...
Dir-te amor que es un plaer passar amb tu la meva vida, dia rera dia sense excepció, ara, abans i fins al horitzoooooo!!! Passi el que passi i sigui com sigui, t'estimo i estimaré, i cada dia t'ho demostraré...
Amics i amigues, espero us hagi agradat... I a tu Javi, mes que a ningú... Perque tot i ser una "pavada" que ni hauria publicat, vull que quedi escrit al blog i es vegi la meva felicitat!! i amb paraules quedi pales l'amor tan gran que sentim el teu petit i jo, perque vals molt vida meva, això t'ho dic jo, l'Aleix i tot el que t'estimara de debò!!
Per molts anys Javi Rumi!! Que tinguis amor, salut i als teus sempre al costat!! I vida, no deixis mai la teva musica, viu sempre aquesta passió, ja que ella et converteix en pura sensibilitat... La meva debilitat...
Et desitjo amor, avui i sempre, moltissima felicitat!!

Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...